cinta SEJATI :)

Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalammualaikum Dear readers & Bloggers .... 

Cinta Sejati ? di dunia ini terdapat banyak CInta yang patut dicintai... Alam, Ibu, Ayah, Diri, Insan yg tersayang, Keluarga, dan yang paling besar patut di cintai Rasul dan maha pencipta kita, Allah S.W.T :) 

nia Tetiba jer rasa nak post tentang ini bukan apa, nak mentafsirkan dan hendak mengetahui lagi serba sedikit yg prlu kita faham erti Cinta ini sebenarnya.. nia pun tak lah faham sangat tentang ni, tapi nia musykil, kenapa harus Cinta itu dalam masa zaman kini ianya disalah gunakan? 
maksud nia, CINTA itu hanya untuk insan yg tgh HOT bercinta? bagi nia x semestinya.. erti CINTA ini BESAR... dan ianya adalah sesuatu yg Besar untuk diungkapkan.. tetapi kenapa org masa kini especially bebudak yg tgh HOT couple sedap2 jer ungkap "Aku CINTA kau" Kau cinta aku" .. hihihihi... Cinta tu sebenarnya dtg dr mana? Hati ke Akal atau Nafsu semata mata.. bila CINTA dah keluar dr mulut, mcm2 la yg akan terjadi.. tu lar banyak sangat dah bayi di buang dan terbiar jer kat luar sana.. hanya kerna CINTA yg SALAH... maaf yer, nia pun manusia biasa yg hanya menaip jer apa yg d fikiran.. bukan rekaan semata mata.. tapi dari hati yg ikhlas untuk berkongsi cerita begini..  

Cinta, setahu nia, bila dah kahwin jer akan merasa CINTA tu bagaimana.. betul ke? tu pun nia dapat tahu dari mak & kakak nia.. heee.. diorang kan dah berumah tangga.. so mungkin diorang lebih tahu.. 

luahan ni hanya sekadar mengingati n NOTE TO SELF jer sbenarnya...

ok laa.. takat ni jer nia nak ungkapkan..

sampai ketemu kembali di lain hari... waaa... hahaha...

Salam Sayang Dari NIA :)

wassalam 

Comments

Popular posts from this blog

Something Wrong with my BLOGGER Account :(

alhamdulillah !! IM MARRIED !!!

Ahlan Wa sahlan :)